onsdag 19. mars 2008

Thelma, Louise og lille Alma på tur i New Jersey

Katrine bodde mange år i New Jersey og ville både treffe vennene sine igjen og vise oss hvor hun tilbragte alle disse årene. Så søndag leide vi bil og tok turen ut på New Jersey Turnpike.







Planen var klesshopping uten sales tax, rabatt på sminke og ikke minst møte Katrines venner. Og litt filosofering over om teksten i speilet stemmer:



Først spiste vi lunsj på Applebees, før vi stopper på strip mallen i Mount Laurel for å se verdens største matvarebutikk. Ok, så er den kanskje ikke verdens største, men i hvert fall den største jeg har sett. De hadde til og med en egen hummusbar.

Så kjørte vi innom Cherry Hill Mall og Avedabutikken Katrine jobbet i da hun bodde i NJ. Der traff vi Lauren, som Katrine senere dro på vift med mens Alma og jeg hang på hotellrommet.



Almas første natt på hotell gikk kjempefint, men Katrine var nok litt sliten etter å våkne sammen med oss i løpet av natten. Men vi fikk i oss frokost(muffins og donuts), møtte Errika på Dunkin Donuts for mer donuts før vi stakk på Cherry Hill Mall for rabattshopping på Aveda og Mac. Og vips! var dagen nesten over og vi måtte dra hjemover. Men vi rakk en liten tur innom Katrines venninne Wally. Alma og jeg satt i bilen og ventet, for Wallys familie hadde øyekatarr og det ville jeg ikke at lille Alma skulle få.

På veien så vi bilen min:



Og skiltet til Andreas:



Og etter et par timer så vi denne utsikten igjen:

Ingen kommentarer: