lørdag 1. mars 2008

En merkedag!

Alma er 4 mnd og 3 dager i dag og klarte jammen meg å rulle to dager fra mage til rygg! Så da er hun i gang med rullingen. Dessverre var jeg i dusjen da dette skjedde, men håper å få se det med egne øyne når hun våkner fra formiddagsluren. Skal prøve å få til fotobevis etterhvert også.

Akkurat nå ligger hun og snorker i sengen og Andreas snorker på sofaen. Vi hadde nemlig barnevakt for første gang i går. Trivelige Sherma fra Baby Sitters' Guild tok seg av mating og trøst og vi dro på Manhattan for å treffe kollegaene til Andreas. Først var det middag på Room Service, en kjempebra thai-restaurant i Meatpacking District. Så skulle vi på Knitting Factory, men jeg hadde jammen meg klart å glemme legitimasjonen hjemme, og da kommer man ikke inn på klubb i New York. Å neeeeei, tenkte jeg. Men vi tok taxi bort på Lower East Side og fant den svært så So What-aktige klubben Cake House. Der mente dørvakten at jeg så ut som jeg var over 21 år, så jeg slapp inn. For 7 dollar fikk vi gå inn i konsertdelen, men vi ga opp verdens dårligste band for en pint av Brooklyn Brown i kafeen.

Ingen kommentarer: