torsdag 24. april 2008

Danser med supermodeller

Jeg har, som de fleste sikkert har fått med seg, meldt meg på en masse mailinglister for Brooklynmammaer, og via en av disse lsitene fikk vi tilbud om make-over gjort av en stylist fra Marie Claire, fotografering og poseringstips av Paulina Porizkova, som jeg ikke visste hvem var før jeg sjekket på nett. Men hun var altså supermodell en gang og nå er hun dommer på Top Model.

Men vi måtte droppe yogaen i dag for å få det, og spørsmålet var: Var det verdt det? Jeg tenkte som så at dette var en veldig New Yorksk ting å gjøre, så jeg slo til og dro ned til Brooklyn Heights. Der ble vi tatt i mot med snacks og drikke go snart var sminkingen i gang. Jeg kjente med gru at damen tok på rouge og andre ting jeg hater, men jeg måtte stole på at hun visste hva hun holdt på med. Så ble bildene tatt. Jeg fikk ikke noe poseringshjelp, for godeste Paulina var litt forsinket. Da hun kom var det litt meet'n'greet og "your baby is gooooorgeous"... det vet jeg vel! Damen var omgitt av en hel haug assistenter med alt for høye hæler og noen fotografer. Men vi fikk da hilst og sett henne svinse foran kameraet.

Men de peneste damene var disse to:






På vei ned ble jeg forresten skjelt ut på skikkelig New York -vis. Jeg visste litt oppgitte tegn til den ørtende bilisten som ikke hadde tenkt til å slippe meg over gaten. Damen i bilen ropte masse sinte ting til meg, men jeg forsto ingenting av det hun sa. Bare at hun var veldigveldig sint og at jeg var veldigveldig dum.

Ingen kommentarer: