torsdag 10. april 2008

Sommerdag i parken

Da har neste besøk inntatt Adelphi Street. Stian og Mari hadde allerede vært i byen noen dager før de tok turen over East River til oss i Brooklyn.



I dag våknet vi til skikkelig sommervarme, og mens stakkars Stian og Mari måtte sitte inne og jobbe, dro jeg og Alma først på yoga og så tok vi med oss lunsj ut i parken. Dette var Almas første sjanse til å leke utendørs, og jeg tror hun koste seg med solhatten og litt jord i munnen.







Parken heter Fort Greene Park og er veldig populær blant innbyggerne her. Så populær at gresset har blitt slitt og det er heftige diskusjoner om hva parken egentlig skal kunne brukes til. Heldigvis ser det ut til at flertallet synes det er viktigere med en aktiv park enn pent gress.



Og våren har kommet til Fort Greene.



Og her spaserer jeg bortover Adelphi St med is i hånden. Mmmmmmmm. Har fått ønsker om å ta flere bilder av nabolaget, så heretter skal jeg ikke bare ta bilder av kjedelige turistattraksjoner. Jeg lover.




Og endelig hjemme igjen

Ingen kommentarer: