mandag 18. februar 2008

Mor på vift på Manhattan

Jeg fikk dessverre ingen med meg på And One-konsert, men det gjorde ingenting. Var greit å dra alene også. Konserten var en av de bedre jeg har sett med bandet, minus en skikkelig dårlig versjon av favorittsangen Body Nerv. Og så skjønner jeg ikke helt hvorfor de spilte cover av både Timekiller, Japanese Whisper og Personal Jesus når de har så mange bra egne låter.

Men Steve Naghavi var i kongeform, og jeg storkoste meg med musikk og GT som var minst like sterk som Henriks beryktede 70/30:



2 kommentarer:

Anonym sa...

Søren, nå fikk jeg lyst på en 70/30. Jeg har en teori om at blandevann er mye dyrere enn sprit i NY, for byen var iallfall skikkelig 70/30 theme park når jeg var der i fjor.

Anonym sa...

Utifra det edle gamle prinsippet at drinker skal ha nok sprit til at de blir litt vonde ;-)

Ikke helt sjeldent Henrik blir sitert på det der.