mandag 18. februar 2008

På tur i DUMBO



Etter å ha startet dagen med pannekaker og lønnesirup, var tiden inne for nok en spasertur i Brooklyn. Alma og jeg bestemte oss for å ta med Andreas til DUMBO(stedet, ikke filmen), området jeg rotet meg borti noen dager tidligere. Området ligger helt nede ved East River mellom Manhattan Bridge og Brooklyn Bridge, og består av gamle lagerhus som er gjort om til boliger, gallerier og butikker.

Vi fant blant annet en utrolig sjarmerende Japan-butikk med kule t-skjorter og voldsomme mengder Totoro-stæsj og annet moro.



På hjem passert vi et helt kvartal med hus som dette som var bundet sammen med gangbroer høyt oppe i lufta. Det sto Watchtower på taket, men jeg skjønte ikke helt hva det var før det kom en gjeng dresskledde mennesker ut fra en dør det sto Jehova over.. tror jeg har funnet ut hvor Jehovas vitner trykker biblene sine :D

Ingen kommentarer: